AT - 10 -TION

kepada sesiapa yang melawat blog ni jika ada yang ingin dikongsi,komen anda sangat dialu-alukan.terima kasih :)

Followers U Rock

Thursday 8 February 2007

jakun sindrom


sedar x sedar dh bulan february..bulan ni byk besday manusia2 berdekatan ku..tp satu pun aku x bagi aper..bukan per..aku pun tau last2 jer besday diorg....
last saturday besday si aesyah..comel la budak tu..makin besar makin cute..muka dia tak tumpah mcm grandma dia..eheh..ala2 muka mat saleh tua dgn rambut meggi dan berkilat keemasan..




abis cerita bab besday.pasal tajuk naper aku letak jakun?? ni semua asal dr perkataan boboy? [saper boboy??].katanya aku jakun tenet.dia tanya ari2 ngadap pc x bosan? jwpannya penah gak aku terasa bosan teramat ngn tenet ni.bak kata tahap cipan.tp lat2 aku dpt semula ilham.dlm kata aku lebih memanfaatkannya.x yah la cerita..malas nk type..ekekekek..
ape pun..best gak jd jakun sindrom.. =p
kata boboy lagi dia agak malas nk bukak myspace.dah la aku anta surprise kat dia..x mo pulak tgk..ampeh x abeh.keh keh keh....kalo ikut kisah betul aku pun malas nk bukak myspace..tu pun pasal msg aku nk tgk jer..heran gak aku ade tgk budak2 x bosan ngn myspace..cam aper je la..

ekkeke..ape aku mengarut pun aku dah tak tau ni..hakikat aku ngntuk skrg neh.

tp nak lagi..

cerita HARI NIE..
~g city centre ngn rina.. aku p one stop shop utk dptkan khidmat nasihat pasal exam center. pun x leh masa aku call nec.dia tetap g voice msg. dia jgk ader soh aku tnya city college.td x dan nk call.nmpknya esok jer aku call.adeh..nk g buat assignment.mata pun dah ngntuk..perut pun dah sakit..

mau tidur la...

::ketak sabaran ku menuggu 10-3-07

No comments: