AT - 10 -TION

kepada sesiapa yang melawat blog ni jika ada yang ingin dikongsi,komen anda sangat dialu-alukan.terima kasih :)

Followers U Rock

Saturday 17 February 2007

emo shit

minggu ni amat la menggeramkan akan manusia yg menindas peluru tanpa arah tuju.bak kata mcm x dak otak diorg ni.tp hakikat tu la manusia tak sama..berbeza pendapat..fikiran dan lain-lain...adakah ni spekulasi blog lepas geram?..eheh..tah la aku pun tak tau..
apa yg pasti mcm kambeng x mandi ja org2 lepas geram keatas org...weng..g balik bangla la..
ish ish..geram kan..nk maki sebetul2 kot sat g bangun tido jadi bisu?..ekekek..

bla bla..minggu ni adeh bz mcm nk mampos lagi..assgmnt mlm ni nk buat esok type.isnin pos.fuh!!harap jadi la..adeh..dtg dah setan nk letak mekap kat mata neh..(skit2 aku terasa ngntuk.. *zz..zzz.zz.
kejadian minggu lepas tgh aku rilek2 smbil dok keje..buzz..buzz..bunyi vibrate kat poket..aku angkat."allo.."..balasannya.."..balik umah..accident..**** nak kena p hospital ada ambulance..".
tiba2 jangtung dup..dap..dup dap..aku gtau Rita (selaku manager kanak-kanak rabina) kata kena balik..fuh nasib la bueh..semengnya selalu dia baik bangat...
aku mencapai coat..keluar2..mak ai..snow lak..adeh..cammana nk lari?kang aku lak jatuh..ngeh ngeh..jalan punya la laju..dsebbkan lupa bawa basikal power rangers..akhir smpai umah..seluar basah kuyup..tuptup..mak ai..tu la yg terjadi minggu lepas..ape pun.
kereta tak dpt diselamatkan n org dpt dieselamatkan..cuma kecederaan kaki..mengakitbatkan capit...
..ada lagi news...wan masuk hospital.adeh aku really feel sorry for him..n sure for not being by his side..for all these years...abah nmpknya really worrie about him..what can i said..this happen to semua org bila dah tua..kata abah..thats y kita kena jaga amalan bila muda2..
..tup..dtg kat fikiran aku.."cukup ke amalan aku neh?ekkekek..abeh la...[smil garu2 kepala].."
hohohoh..ada lagi news...tok aku yg gagah telah jatuh dan terkeluar bahu dia?fuh!power la..ari tu tgn..ni bahu pulak..ehehe..hope dia getting better n.miss u grandma..
..adeh..dtg dah hantu2.nk blah aku..
bla bla..
shit la emo

No comments: