AT - 10 -TION

kepada sesiapa yang melawat blog ni jika ada yang ingin dikongsi,komen anda sangat dialu-alukan.terima kasih :)

Followers U Rock

Thursday 2 June 2011

L i b r a r y .


semalam setelah bape lama x g library, i bring my two nephews, si maisarah n suhail ke library. nasib la diorg leh dok. dok kejap ngn diorg, then p library tempat dewasa. teringat mcm2 kengangn dkt library. study hard la time tu konon. haha. tp alhamdulillah usaha yg berbaloi. biar mula2 susah. then dpt kejayaan. x dpt mesti ada hikmah n rezeki di mana2. ....kan =)

..ya allah aku betul2 da bosan jg la dok umah walau ada sikit x bosan. bukan per ..pitih pun x dok satu sen... huhuh teringin jg nk membeli ngan duit sendiri. tapi hancus harapan .punah segalanya. haha x per 1 day i will.... *pujuk diri sendiri*. rmai jg kawan2 suma keja. bagus la korang. simpan duit nnt tak de kalut masa dkt asrama nnt nk mintak duit mak bapak kan. aku lak cane? x per..nnt pandai2 la. terdesak nnt baru mintak. korang survive cane eah? nnt bg tips.

schedule utk subjek dah kuar. n dah tanya pendapt kawan2 utk nama lec ... alhamdulillah dgn bantuan si bellon n pipah. dah dpt info tu. nnt sama2 la kita reg course. sape cepat dia dpt. mudah allah permudahkan segalanya.

sebelum lupa, di library pinjam 2 bukak. cinta ala2 islamic n salah satu tu penulis fatimah syarha. aku x de minat dia sngt. tp buku yg first aku baca dia tulis, cinta selepas allah dan rasul. masyallah bagus benar buku tu. then ni second book yg aku akan baca hasil tulisan dia. tajuk lupa...( buku ada dkt bilik huhu).. cite mcm agak best. teringin nak jd mcm dia. jd dengan harapan di sini. masa aku di gombak nnt , aku akan lebih menjaga adab pergaulan, tu yg pertama. tambah dgn laki, laki pun mmg kebykkan aku x kenal ramai sngt dak kelas laki. malas nk cara.... aku selalu tengok si Syifa (ex doormate aku) yang solehah, sejuk jer. insyallah satu ari ni nnt x jd mcm dia.. ada sikit2 pun ok la kan hehehe.. amin yer aminah.


oohh yeah!! he get permanent as a staff dah skrg. syukut. then dpt lagi interview dkt usm. rezeki lagi.. insyallah... all the best to u sayang!

n congrat dkt org tu sebab dpt anak ke 3. papa rock!!!hey ho baby boy =)


No comments: