AT - 10 -TION

kepada sesiapa yang melawat blog ni jika ada yang ingin dikongsi,komen anda sangat dialu-alukan.terima kasih :)

Followers U Rock

Thursday 1 November 2007

dunia sementara



malam isnin yang lalu saya dan keluarga mendapat berita akan suami kak D,uncle A telah kembali kerahmatullah.
al-fatihah,semoga allah menempatkan allahyarham dikalangan orang-orang yang beriman.

sabda Rasulullah saw bermaksud " Lazimilah oleh kamu dengan berbuat kebajikan, kerana ia dapat menghindarkan kamu dari mati dalam keadaan yang tidak baik"

punca uncle A meninggal sebab cancer.sebelum ramadhan yang lalu sempat keluarga nya datang menziarahi kitaorang disini.
rasanya ada posting saya sebelum ni yang menceritakan dia baru dapat kesan ada cancer baru2 ni.walaubagaimana pun allah lebih sayang beliau.
semalam my sis and bro pun pegi ke coventry utk membantu menguruskan jenazah.rasanya ustz maszlee p juga kot sebab ada terbaca di blognya.uncle yusuf bhayat (kwn abah) juga turut serta yang mana pada malam kejadian dia and abg berbincang2 macammana nak bantu uruskan jenazah.
semoga keluarga kak D tabah

___________________________
ajal maut ditangan tuhan..syukran aku masih diberi peluang untuk bernafas, untuk beribadah kpdNYA..yallah hindarkan aku dari sikap pelupa..jadikan aku seorang yang bersyukur.aku yang kadang2 terlalai terbangun dari kelalaian mentype..
tup..tup..nk dekat kul 3am dah ni..adeh. nak p tdo da...

** =9 bape ari lagi nk balik mesia??

No comments: