AT - 10 -TION

kepada sesiapa yang melawat blog ni jika ada yang ingin dikongsi,komen anda sangat dialu-alukan.terima kasih :)

Followers U Rock

Monday 17 August 2009

im back

salam buat semua. setelah hampir setahun saya tak menTYPE disini. hari ini saya kembali ke typejela.blogspot. alhamdulillah saya masih sihat disini... harap rakan2 di luar sana juga sihat.

terdetiknya hari ini untuk menTYPe kembali disini adalah disebabkan ingin mempromote webite my sis. untuk anda di luar sana yang ingin mendapatkan barangan dari Uk bolehlah mengunjungi website bargainhuneronlineshop.


... =)

ok back to my life. alahamdulillah after finished my exam last year. saya dapat melanjutkan pelajaran di nilai dalam course human sciences, yang mana bagi saya course ni agak interesting.
Nak citer macam2 nak kongsi. insyallah next time.

take cre everybody. =)

No comments: