AT - 10 -TION

kepada sesiapa yang melawat blog ni jika ada yang ingin dikongsi,komen anda sangat dialu-alukan.terima kasih :)

Followers U Rock

Thursday 21 December 2006

benda-benda yg jadi

tak kusangka cepat betul masa berlalu..bape ari dah nk masuk tahun 2007.pergh..mcm biasa aku xmo sambut.buat dono dah...meluat kat hati bila ingt.tak balik2 jugak aku..
waaaarrrgghhh.....ish geram..

erm..dua 3 ari aku tak type..byk benda dah jadi.ade best ada tak..paling aku x sangka..
semenjak dua menjak benda yg aku pikir suma jadi depan2..bak kata allah tunjuk cash depan2 beb.x men pakai visa..kehkehkeh...

contoh ..ari khamis lepas aku teringt gila akan kata-katanya la tahzan maka terjadi sebuah kisah..aku dngr di corong radio mengulas akan tentang benda neh.rupanya ade tajuk buku la tahzan.agak menarik detik hatiku..huihui...mayb pasal dia yg cerita kot.. (tertarik la konon..ceh!) then aku terpikir nakk beli...nak beli....tup tup tup..ari ahad g birm ade org jual buku tetiba ternampak DONT BE SAD a.k.a la tahzan. tgk harga leh tahan..aku pusing lagi dpt murah.buleh la £8.aku baca slow2 pasal keja nk kena bukak kamus..kehkehkeh..tp ape yg di harapkan adalah kelebihan di sebalik coretan dlm buku tuh.ap pun.thanks for him sbb gtau aku benda neh!yeah bebeh!.

abis citer bab tu.errm...biler la mama nk balik neh.argh..rindu pulak aku pada diorg.g bangkok tinggal aku waaaaaaaaaa..jeles neh g jenjalan tinggal org...erm..ape lagi eak.ha good news.
mamu aka g-hah budak dorm aku time hostel.dia ni straight kena dok dorm aku. ape yg best mamu neh nk mai sini.yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
aku pun lompat lepas ckp ngn dia.kata nk mai seminggu.tah leh jumpa ka dak aku x pasti tp ape yg pasti kakak ku memesan sayur pucuk???ngeh ngeh..

hm....ade satu benda..aku x pasti..tp aku terasa mcm kesakitan kejiwaan.jadi aku rasa thn 2007 perubahan ketara akan terjadi kat aku.adeh..benci tahap maximum.bukan pada sesapa tp akan benda sadis dan tragis yg berlaku. :(
benci lalalalalal..benci lalalalalal...benci lalalalal...

No comments: