AT - 10 -TION

kepada sesiapa yang melawat blog ni jika ada yang ingin dikongsi,komen anda sangat dialu-alukan.terima kasih :)

Followers U Rock

Thursday, 22 October 2009

r e su l t . s e m 1

im still waiting.. naper la tak leh nak tengok lagi.. adoi adoi.
dah bernyamuk tunggu ni.. tu la petang2 x mo check kan..
bukan tak mo tapi tadi kan x de umah.. huhu.

owh ya...2moro im going back to nilai. tapi tu la jauh perjalanan luas permandangan.
abah kata tido penang then sabtu baru pegi kl tdo cheras umah mak teh.
rasa nanti isnin baru balik nilai.. ku tak mau balik awal. huhuh..sorry D22.

btw,i do miss D22..
ape buat cuti? so far ok la..x de bosan even x de sangat aktiviti menarik. but i learn how to drive. mama pun dah agak confident bagi bawa sendiri...ahah itu yang penting. then lama gak la tdo umah tok yam... yer la dekat umah tak de sape. umah tok ade tok..ade iti [my beloved cousin]. ingat nak upload gamba taoi adoi malas melanda . letak gamba raya pun jadi la kan dua tiga keping. x de la bosan membaca jer blog ni. huhuh..

-----x sabar nak pegi class =)


main ni la time raya baru best kan kan..



raya dekat umah tok yam :) time tak ramai ni.

1 comment:

Yussamir said...

MOga result gempak :D