AT - 10 -TION

kepada sesiapa yang melawat blog ni jika ada yang ingin dikongsi,komen anda sangat dialu-alukan.terima kasih :)

Followers U Rock

Friday 29 February 2008

mencari..

saya percaya ramai di kalangan para remaja yang berumur seperti saya inginkan cinta. setiap kali berbicara pasal cinta ..saya yakinkan diri akan cinta hanya pada allah. sebagai mana yang kita tahu cinta akan allah itu sngt agung. dan bila kita dpt feel..aih x tau nk ckp macam mana...

kita juga selalu dengar sesetengah org buat istikarah nk pilih mana pilihan yang betul. tp bila saya baca artikel yg ditulis oelh saudara yus..akan istikarah yang mana saya juga sokong dengan seorg bloger yg komen
"stikharah bukan dibuat setelah 'menetapkan' di dalam hati secara tidak sengaja bahawa, dialah insan terpilih (pilihan kita) yang bakal menjadi pasangan hidup. Dengan cara itu kita seolah-olah ingin menafikan Hak Allah dalam menentukan apa yang terbaik untuk kita dan melaksanakan istikharah hanya kerana 'tahu' ia penting dan bukanlah untuk mendapatkan petunjuk daripadaNya"

betul jugakkan..
sama2 kita renungkan..

**movie ayat2ayat cinta dah kuar kat indon?? bestnya..
____________________________________________________
tutup kisah itu...jadual harian semakin padat.tp ebst jugak pasal lama x busy.
rasanya x de susah mana pun.. cuma usha kena lebih.tp yg menjadi amsalah skrg.. saya dah jadi suke tido..balik je kelas..ptg ke mlm mesti tdo awal.tp bangun dlm 12- 1- 2 pagi
rasanya disebabkan keadaan cuaca yang panas membuatkan saya letih.
tp sejak dua tiaga hari hujan dah mula turun balik..kata abah ni la hujan rahmat.
keadaaan di Malaysia sekarang diselubungi (betul ke tak guna perkataan ni eak?hehe) dengan kempen untuk election yang akan berlangsung tidak lama lagi 8 March 2008.
bagi negeri perlis yg kecik tp big isssue selalu jer timbul.huhu. .ari2 mcm2 cerita ditelinga.
program ari jumaatni nak keluar g bawa tok sedara saya untuk buat passport. mama abah n dua tiga org sedara lain akan mengerjakan umrah pada 4.4.2008 ni (remember tis date =p)
pada mulanya saya juga ingin turut serta tapi tidak kesampaian.. insyallah mayb rezeki saya next time...x sabar rasa nk pegi.ayb next time ade rezeki kan. =)
owh yer sebelum tu bagi sesapa yang tinggal di kawasan perlis rasa nak g umrah buleh jugak nak contact sya sebab kami menarwarkan pakej2 yang berpatut. huhu (promote sikit =p)

No comments: